3. Médea se drží v čele tuzemských mediálek
Výzkumná společnost Recma vydala opravený žebříček výkonnosti místních mediálních agentur za minulý rok. Na jeho špici se stále drží Médea, která podle prezentovaných odhadů oproti předchozímu roku ještě o 10 procent navýšila spravované klientské rozpočty. Na druhém místě skončil MediaCom, jenž patří pod GroupM a posílil o 19 procent. Na třetí příčce skončila agentura OMD a na čtvrté PHD, obě ze skupiny Omnicom. Na páté pozici se umístila MEC a na šesté Mindshare, obě dvě agentury z rodiny GroupM. Celkový obrat mediálních agentur se podle citované zprávy navýšil oproti roku 2013 o pět procent téměř na miliardu eur. Nejsilnější skupinou mediálních agentur zůstává i nadále GroupM, následovaná Médeou. Bronzovou příčku drží Omnicom a bramborovou medaili si odnáší agentury spadající pod Publicis, tedy Starcom a ZenithOptimedia. Tématu mediálních agentur se detailně věnujeme v Tématu čísla a navazujícím rozhovoru s auditorem Nickem Manningem.
Podobné zprávy


Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio


Evropská databanka je novým členem AČRA MK


Eurobasket je víc než MS v hokeji

