A vítězem je: Jiří Vyorálek! Kdo?

2. 3. 2015 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Kdo ví, kdo je Jiří Vyorálek?“ zeptal se do hokejového dresu oděný a zjevně zaskočený reklamní režisér Jakub Kohák. Excentrický, ale sebevědomý moderátor slavnostního vyhlašování výsledků soutěže Prima Zlatá pecka 2014, který dokázal během večera v Klubu Lávka vybruslit ze všech blížících se – ale i těch dorazivších – trapasů, narazil až v samém závěru. To když se dozvěděl, že vítězem prvního ročníku internetové ankety o nejoblíbenějšího herce české reklamy se nejenže nestal on sám, ale ani favorizovaný Ivan Trojan.

Kohák ovšem nebyl sám, kdo byl zaskočen. Vítězného Jiřího Vyorálka identifikovalo nejprve jako herce ze seriálu První republika a představitele Klementa Gottwalda ze série České století jen pár hlasů z publika. Teprve Jan Binar z agentury McCann Prague přítomným při přebírání ceny v zastoupení vysvětlil, že Brňák Vyorálek hrál ve spotu Vinaři, který pro Vodafone natočila jeho agentura.

Vyorálek každopádně získal 2058 hlasů, tedy téměř dvakrát tolik co druhý Trojan. Na dalších místech se v anketě, kterou vyhlásily AČRA MK s Hereckou asociací a FTV Prima, umístili Ondřej Brzobohatý, zmiňovaný Kohák a Bolek Polívka. Celkem hlasovalo 12 747 lidí, kteří vybírali ze 60 herců a hereček vystupujících ve 40 předem vybraných reklamách.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.