Mark/BBDO střídá vedení

7. 10. 2013 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z čela agentury Mark/BBDO odchází na vlastní žádost Andrej Štuk, namísto něj ji povede Milena Mešanović (na snímku), která v dubnu nastoupila na pozici ředitelky klientského servisu. Andrej Štuk bude v agentuře nadále figurovat, ale do funkce kreativního ředitele se nevrací – působit bude jako idea maker a kreativní konzultant. Nejvyšší post opouští kvůli vlastním dokumentárním a cestopisným projektům. Jediným kreativním ředitelem Mark/BBDO se tak stává Jan Holeček. Klientský servis povede po Mileně Mešanović dosavadní account manažerka Mark/BBDO Jana Valenčíková. Mešanović pochází ze Srbska, ale s reklamní branží přišla poprvé do styku v Praze, kde tři roky působila v DDB jako account manažerka pro McDonald’s. (Víc o změnách v Mark/BBDO na str. 16.)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.