Vodafone opět oživí legendární Návštěvníky

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Akademik Filip, později přejmenovaný na Richarda, všetečný Karas, krásná Káťa Jandová a další účastníci slavné expedice Adam 84 se vrátí v nové reklamě Vodafonu. Chybět nebude ani „zeměměřičské“ vozidlo Lada Niva. Kampaň vytvořená za účelem představení nové řady Red tarifů totiž oživí kultovní televizní seriál Návštěvníci režiséra Jindřicha Poláka. Kampaň, kterou připravila reklamní agentura McCann, se objeví nejen na televizních obrazovkách, ale i v dalších médiích od 18. června. Televizní spoty vznikly ve spolupráci s produkční společností Filmservice a režisérem Tomášem Mašínem. „Jména seriálových hrdinů v kampani opravdu zazní, jednotlivé postavy z děje v ní budou i vidět, ale zatím neukážeme jejich tváře,“ řekl M&M Lukáš Fanta, senior account manažer agentury McCann. V dalším pokračování kampaně se však možná objeví i víc, casting nejvhodnějších dvojníků původních představitelů ještě probíhá. Součástí Red tarifů je například až 10 GB dat nebo roaming.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.