Vítězem Mobilní aplikace roku 2013 je ČSFD

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Absolutním vítězem třetího ročníku Mobilní aplikace roku se stala aplikace ČSFD.cz pro systém iOS. Ta získala také ocenění v kategoriích Vzdělání a kultura a zvláštní cenu za nejlepší UX. Vítězná aplikace pochází z dílny společnosti Mobile Internet Lukáše Hykla (viz foto). Cenu odborné poroty si odnesla aplikace Big Launcher. Do letošního ročníku se zapojilo přes 9 000 hlasujících, kteří vybírali mezi 204 českými a slovenskými aplikacemi v sedmi kategoriích. Dále se předávala Cena odborné poroty, agentura ExperienceU předala zvláštní cenu za nejlepší výsledky v oblasti User Experience (ČSFD.cz). Vyhlášení proběhlo v Hotelu Fusion, pořadatelem byla nezávislá podnikatelská síť Tuesday Business Network. Mezi dalšími aplikacemi byly oceněny Kde se (ne)kouří (Jan Gruncl, Petr Paloch), Heureka.cz (Allegro Group CZ), Mobilní eKonto (Inmite), Tipsport Extraliga (Anywhere) nebo iVysílání České televize (Motion Media).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.