V tendru značky Mora je pět agentur

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká značka varné techniky Mora vypsala tendr na nový komunikační a grafický koncept. Osloveno bylo pět agentur: Yashica, TBWA, Affair Advertising, Husitská 5 a Lowe & Partners. Kromě nich se tendru účastní grafička Zuzana Michnová. Potvrdila to Regina Netolická, marketingová manažerka firmy Gorenje Group, v jejíž síti se Mora prodává. Hlavními odbytišti jsou ruský, český, německý, ukrajinský, maďarský a nově i skandinávský trh.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.