Urquell slaví Den otců na FB

10. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka Pilsner Urquell pivovaru Plzeňský Prazdroj připomíná na Facebooku svým fanouškům Den otců. Vyzývá je, aby připili sládkovi Josefu Grollovi – tátovi plzeňského ležáku – a aby nezapomněli ani na svého tátu. Na stránce najdou fanoušci i seznam obchodů, ve kterých je k dostání pivo Pilsner Urquell ve speciální lahvi s patentním uzávěrem. On-line kampaň ke Dni otců vytvořila agentura Symblaze. On-line aktivity dále podpoří i „Pochod otců na Říp“ aneb „za praotcem Čechem s praotcem plzeňských piv Pilsner Urquell“ (připraveno agenturou AMI Communications).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.