Unipetrol jde do retailu

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Unipetrol oznámil, že chce posílit svou pozici na maloobchodním trhu, a hodlá proto investovat do sítě samoobslužných čerpacích stanic, jichž má být do konce letošního roku šest. Celá síť 50 stanic má být v provozu do roku 2017. V marketingu chce Unipetrol prohloubit spolupráci s městem Litvínov, kde má rafinérie své hlavní zázemí, a přispět k obnově litvínovského sportovního stadionu. Firma také dál pokračuje ve spolupráci s obchodním řetězcem Tesco.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.