TV licence RTA zanikly

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Síť stanic Regionální televizní agentury definitivně končí. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání oznámila, že v minulém měsíci jednotlivým studiím RTA zanikly jejich vysílací licence. RTA v minulosti vysílala v rámci programu televize Prima, provozovatel celoplošné televize ale spolupráci na začátku loňského roku vypověděl. Licence zanikly provozovatelům RTA Jižní Morava, RTA Ostrava, RTA Východní Čechy, RTA Zlín a RTA Jižní Čechy a její dceřiné Českomoravské televizní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.