Telefónica hledá do PR okřídlené muže z oceli

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Telefónica O2 se rozhodla posílit své oddělení korporátní a PR komunikace a hledá novou posilu mimo jiné přes sociální síť LinkedIn. Podle stránek Telefóniky jde o zástup za mateřskou dovolenou s nástupem od 1. srpna. Za zmínku stojí náborový status mluvčího Telefóniky Hanyho Farghaliho: „Supermané jsou vítáni, Batmani budou tolerováni“ (Supermans are welcome, Batmans will be tolerated).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.