Sanoma má Zázračnou planetu

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve čtvrtek 20. června vyjde časopis pro všechny čtenáře, které zajímají poutavé informace o životě na Zemi – speciál tradičního magazínu Týdeník Květy – Zázračná planeta. Titul bude hodně sázet i na infografiku a nabídne informace o lidech, medicíně, přírodě, nerostných surovinách, moderních technologiích, dopravě, vědeckých objevech, dobývání vesmíru i představách o budoucnosti. Speciál má stát 49 korun. Vydavatelství v poslední době více využívá svých zavedených značek. V poslední době uvedlo na trh i nový časopis pro maminky s názvem Marie Claire Enfants.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.