Ringier má novou TV.Blesk

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Portál www.blesk.cz od Ringier Axel Springer CZ se rozhodl pro spuštění avizovaného vlastního on-line video kanálu TV.Blesk.cz. Uživatelům chce nabídnout desítky aktuálních videozpráv a videoreportáží. Programová nabídka TV.Blesk se má zaměřit na zpravodajství, celebrity, sport a sekce pro ženy. Video tým má zaštítit dvojice „Hvězdných reportérů“. Podle Matěje Huška, ředitele sekce Digital vydavatelství Ringier Axel Springer CZ, je dlouhodobým strategickým cílem Ringieru posunovat weby více směrem k multimediálnímu obsahu. Aktuálně se plánuje i spuštění ostrého relaunchovaného Blesk.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.