Redesign uzenářství Procházka dělá Lowe

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výběrové řízení Agrofertu Holding na redesign a novou korporátní identitu firmy PMU CZ vyhrála agentura Lowe Praha. PMU CZ, jež patří pod Agrofert, provozuje řetězec prodejen maso-uzeniny pod názvem Procházka umístěných v prodejnách Penny, Lidl a Kaufland. Lowe bude mít na starosti vývoj nového loga, celkový grafický design a spolupracuje na vývoji positioningu značky. Vyhrála i následný tendr na redesign prodejen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.