První ochucený spot

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Stock Plzeň startuje kampaň na podporu ochucených likérů na bázi vodky Amundsen Lime&Mint. Televizní spot vznikl ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather. Spot znázorňuje vznik chuti likéru jako spojení dvou vesmírných planet, máty a limetky. Patnáctivteřinový televizní spot poběží na kanálech Prima Group. Kreativními tvůrci kampaně byli Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Moniky Pavlíkové a Tomáše Lišky. Spot v režii kreativního týmu produkoval Emil Sirotek a Dominika Šubertová a vznikal ve studiu R.U.R.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.