Průměrná míra prokliku opět vzrostla

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Průměrná míra prokliku v Česku opět mírně roste a podle údajů studie gemiusAdMonitor od společnosti Gemius dosahuje 0,38 %, tedy o 0,06 % více než před rokem. „Nárůst CTR je způsoben jak vyšším využíváním rich media bannerů, tak i lepší prací s kreativou displej reklamy a jejím cílením. Například pomocí remarketingu,“ sdělil Michal Mach, senior SEO specialist Dobrý web. (Víc čtěte na str. 25)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.