Prověřuje se i státní reklama

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Policejní razie, k níž došlo koncem minulého týdne na Úřadu vlády, může mít svůj dopad i na reklamu. Ve hře jsou největší státní zakázky v této oblasti. Státní zemědělský intervenční fond by měl vypsat tendr na propagaci Klasy v hodnotě 316 milionů korun a Regionální potraviny za 62 milionů korun (v obou případech jde o dvouleté období), Ministerstvo zemědělství chystá tendr na tříletou propagaci spotřeby sladkovodních ryb za 60 milionů korun. Tyto zakázky chce prověřit Nejvyšší kontrolní úřad a je otázka, zda se jich nedotkne i policejní šetření.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.