Společnost POS Media představila nový koncept pro rezervaci a realizaci ochutnávek ve všech 230 prodejnách Tesco. Nový přístup chce rozšířit možnosti ochutnávek, samplingu a dalších hosteskových promocí. Koncept nazvaný „Field Marketing Booking Service 2013“ se snaží nabídnout efektivnější formáty ochutnávek. „Mimo jiné zavádíme odlehčený formát Easy Promotion v délce pěti hodin ochutnávek nebo mediální balíček, kdy spojíme in-store kampaně na klasických nosičích s hosteskami,“ popisuje nadcházející změny country manager POS Media Czech Republic Emil Kováč. Změny by se měly promítnout i do nižších ceníkových cen těchto akcí. Nové podmínky by měly začít platit v červenci.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).