POS Media v Tescu jinak

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost POS Media představila nový koncept pro rezervaci a realizaci ochutnávek ve všech 230 prodejnách Tesco. Nový přístup chce rozšířit možnosti ochutnávek, samplingu a dalších hosteskových promocí. Koncept nazvaný „Field Marketing Booking Service 2013“ se snaží nabídnout efektivnější formáty ochutnávek. „Mimo jiné zavádíme odlehčený formát Easy Promotion v délce pěti hodin ochutnávek nebo mediální balíček, kdy spojíme in-store kampaně na klasických nosičích s hosteskami,“ popisuje nadcházející změny country manager POS Media Czech Republic Emil Kováč. Změny by se měly promítnout i do nižších ceníkových cen těchto akcí. Nové podmínky by měly začít platit v červenci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.