Porotci vybrali 10 žen české reklamy
V sídle agentury Havas v Praze na Letné se sešli porotci kategorie Média, marketing a komunikace 9. ročníku soutěže Top 25 žen českého byznysu, aby vybrali desítku nejvýraznějších dam současného reklamního a mediálního byznysu v Česku.
Po několikahodinovém jednání sestavili bez pořadí seznam, na kterém najdete jak osobnosti známé z minulých ročníků ankety, tak i jména nová. Porotci vycházeli z výsledků čtenářské ankety a zároveň se snažili o to, aby na seznamu byla jména z různých disciplín v rámci této kategorie.
Mezi zásadní kritéria pro výběr patří např. to, jaký vliv měly dotyčné dámy na chod firmy, ve které působí, jak důležitá je jejich pozice a jaké kompetence zahrnuje, jak kandidátky ovlivnily výsledky firmy nebo jaký posun nastal v posledním roce jejich kariéry. Porotci by také měli zohlednit, nakolik tyto ženy přispívají k viditelnosti své firmy. Způsob výběru nejlepších českých byznyswomen se přitom každým rokem zdokonaluje. Od roku 2011 jsou do ankety zapojeni i čtenáři titulů vydavatelství Economia.
Média, marketing a komunikace je jednou z celkem deseti kategorií soutěže. Ze všech těchto deseti oborových seznamů se ve finále vybere Top 25 žen. Kompletní výsledky budou zveřejněny v listopadu ve speciální příloze Hospodářských novin, které akci pořádají. Generálním partnerem je ŠkoFin, projekt probíhá s podporou Ogilvy PR.
Hlavní porotce kategorie Média, marketing a komunikace, řídící partner Constellation Brands Jan Brázda a šéfredaktor M&M Václav Sochor se těší na víno od hostitele Gillese Berouarda, výkonného ředitele Havas Worldwide pro Evropu.