Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.
Hledáme inovativní řešení v evropské komunikaci. Nejlepší z nejlepších, vítěze reklamní Ligy mistrů, zaznělo z úst Amira Kassaeia, jednoho z nejlepších světových kreativců a předsedy ADC*Europe při úvodním briefingu porotců na ADC*E Awards 2013. Heslem letošního ročníku cen nejlepší evropské reklamy byly inovace. A v kategorii Digital, jejíž poroty jsem byl členem, jsou nové technologie a inovace využívané nejčastěji. Žádná inovace se však neobejde bez dobrého nápadu a naším úkolem proto bylo najít ty, které používají technologii právě především jako podporu výjimečné myšlenky. Pětičlennou porotu vedl Kris Hoet, head of digital belgické agentury Duval, Guillaume Modem. Zajímavostí bylo, že v každé kategorii byli v porotě kromě marketingových profesionálů také dva mladí kreativci. Ti se mohli zúčastnit kompletního rozhodovacího procesu, jejich hodnocení se však do finálového součtu bodů nezahrnovalo. Přesto byly jejich názory častokrát důležitou součástí výběru vítězných prací. V týmu digitálních porotců byl takto také pozdější vítěz kategorie Greatness Challenge, Denis Loveiko z Ukrajiny (s neoficiální přezdívkou Borat). Ten při řešení zadání „Jak byste si vydělali na cestu do Barcelony“ využil skvělý insight: na Ukrajině zatím nepůsobí většina globálních módních značek, ale mladí Ukrajinci po nich touží. Proto napsal na svůj Facebook, že se chystá do Španělska, a jestli má někdo o něco zájem, nechť mu napíše. Zanedlouho měl Denis připravený slušný nákupní seznam. Mezinárodní porota jeho nápad ocenila a Denis se do Barcelony skutečně dostal. Denis se pro mě stal jasnou ukázkou toho, co při kreativních soutěžích funguje nejlépe: jednoduché řešení s jasným insightem. Proto bych všem agenturám doporučil, aby se ve svých case-studies zaměřily hlavně na co nejlepší vysvětlení insightu a jeho inovativního řešení. 300% nárůst fanoušků na Facebooku může znamenat jak nárůst o desetitisíce, tak o stovky. A to zkušená porota dobře ví.
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.
Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.
Největší stálý videomaping promítaný na budovu na světě se podařil společnosti Panasonic Connect. Projekce získala certifikaci od Guinessovy knihy světových rekordů.
Souhlas s cookies
Abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek, používáme na webu cookies pro jeho základní funkce, analytiku a personalizaci reklamy. Používáním webu s tím souhlasíte.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.