Na trhu je nový katalog reklamních předmětů REDA

3. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost REDA vydala katalog s nabídkou reklamních a dárkových předmětů, jako jsou kuličková pera, hrnky, deštníky, kancelářské potřeby, přívěsky, kalendáře, diáře a PF karty, cestovní potřeby Santini nebo vybavení do přírody Beaver. Mezi novinky patří doplňky k chytrým telefonům a tabletům, jednorázový alkoholtester, společenské hry nebo korejský doplněk stravy Lingzhi Gold. Novinkou jsou i dárkové poukazy a on-line aplikace pro definici potisku na e-shopu. Toto řešení bude funkční na webové stránce partner.reda.cz od konce června 2013.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.