Kolikrát ročně jezdíme na eurovíkendy

10. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dvě pětiny internetové populace ve věku 18-60 let letos byly nebo plánují jet na prodloužený víkend po Evropě. Mezi nejžádanější destinace patří klasika jako Paříž, Londýn a Řím. Přibližně polovina z nich uvedla, že vyráží na eurovíkend minimálně jednou ročně. Zhruba stejné množství lidí však uvedlo, že na eurovíkendy pravidelně každý rok nejezdí. Pokud lidé na eurovíkend jezdí pravidelně, devět z deseti tak činí nejčastěji jedenkrát až dvakrát do roka. Třikrát a častěji ročně na víkend po Evropě vyrážejí zejména mladší lidé ve věku 25-44 let. Z hlediska pohlaví jsou pak frekventovanějšími víkendovými cestovateli po Evropě muži (viz graf). Maximální částka, kterou jsou cestovatelé v rámci eurovíkendu ochotni utratit se nejčastěji pohybuje okolo 5 tisíc korun za osobu. Muži a mladí lidé do 35 let jsou ochotni utratit nepatrně více, než je tato průměrná částka.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 510 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení