Kofola rozdává šrámy
V právě nastupující letní sezoně zpříjemní naši žízeň nová kampaň Kofoly s názvem “Šrámy lásky”. Jedná se o promoakci v duchu “kup a dostaneš”, při níž dostane zákazník za nákup dvou točených Kofol sadu tetovacích samolepek, představujících právě různé šrámy lásky. Vtipný komentář k jednotlivým šrámům naleznou zákazníci v doprovodné brožuře. Šrámy lásky pro Kofolu připravila agentura Saatchi & Saatchi. Ani další značky z rodiny Kofoly nebudou v létě marketingově zahálet. Rajec bude po celé léto v pohybu, a tak kromě outdoorové kampaně s fascinujícím motivem vlků bude podporovat běžecké závody Runtour a We Run Prague napříč Česko-Slovenskem. Semtex se soustředí na podporu ping-pongu a pořádá klubovou sérii turnajů v obíhačce Zlatá pálka pod sloganem: “Ping-pong je IN. Buď pingpongu syn!” Tato akce má za úkol zviditelnit především novou limitovanou edici s chutí vítězství – Champagne.