Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kofola rozdává šrámy

Redakce MAM24. 6. 201328. 6. 2019

V právě nastupující letní sezoně zpříjemní naši žízeň nová kampaň Kofoly s názvem “Šrámy lásky”. Jedná se o promoakci v duchu “kup a dostaneš”, při níž dostane zákazník za nákup dvou točených Kofol sadu tetovacích samolepek, představujících právě různé šrámy lásky. Vtipný komentář k jednotlivým šrámům naleznou zákazníci v doprovodné brožuře. Šrámy lásky pro Kofolu připravila agentura Saatchi & Saatchi. Ani další značky z rodiny Kofoly nebudou v létě marketingově zahálet. Rajec bude po celé léto v pohybu, a tak kromě outdoorové kampaně s fascinujícím motivem vlků bude podporovat běžecké závody Runtour a We Run Prague napříč Česko-Slovenskem. Semtex se soustředí na podporu ping-pongu a pořádá klubovou sérii turnajů v obíhačce Zlatá pálka pod sloganem: “Ping-pong je IN. Buď pingpongu syn!” Tato akce má za úkol zviditelnit především novou limitovanou edici s chutí vítězství – Champagne.

×

Vodafone opět oživí legendární Návštěvníky

Starší článek

24 hodin s …

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Škoda Auto

Nová kampaň Škody: servisního technika napojili na detektor lži

Škoda Auto zahajuje novou marketingovou kampaň. České zastoupení mladoboleslavské automobilky využívá vůbec poprvé k propagaci poprodejních služeb…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Amazon vstupuje do Polska. Do svého „tržiště“ nabírá e-shopy

Od středy mohou podnikatelé, kteří plánují prodávat prostřednictvím Amazonu v Polsku, zaregistrovat své účty. Společnost připravuje spuštění domény…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

E -shopy podceňují kvalitní vyhledávání. Až třetina pokusů končí bez výsledku

Funkci vyhledávání konkrétního výrobku v e-­shopech využívá sice jen necelá šestina zákazníků, ovšem v mnoha případech gene­rují právě tito…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Za rovnost mužů a žen! Mars zahajuje kampaň #HereToBeHeard

Společnost Mars, Incorporated spustila celosvětovou kampaň #HereToBeHeard, jejíž cílem je podpořit všechny ženy bez ohledu na jejich rasu, věk,…
27. 1. 202127. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více