In-store jako jednotný insight

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Během hokejového mistrovství světa vystoupil ve zprávách České televize francouzsky mluvící ředitel reklamní agentury, která nepatřila pod žádnou existující síť. Tento fakt byl zajímavější než obsah komentáře glosující život v pražské agentuře během šampionátu. Zvlášť když se později ukázalo, že loňský obrat této agentury dosáhl 250 milionů korun a jde o pražskou pobočku francouzské agenturní sítě, soustřeďující se na retail a působící celkem v osmnácti zemích Evropy a v Číně.

Sales promo síť z Francie

A právě pevné ukotvení v oblasti sales promotion mě na agentuře Altavia, která klientům nabízí 360stupňovou komunikaci, zaujalo. Jak vysvětluje nedávno nastoupivší obchodní ředitel Petr Juráň, působí agentura v České republice už jedenáct let podle jednotného insightu. Klíčem k úspěšné kampani je ovlivnit zákazníka v okamžiku nákupu a donutit jej koupit daný produkt. Stačí najít způsob, jak toho docílit, a ten zprodukovat.

Zní to jednoduše a podle Juráně to Altavii vychází – francouzská matka funguje třicet let, zaměstnává na 1500 lidí a svým obratem přes 600 milionů eur ročně (44 procent příjmů tvoří mimofrancouzské pobočky) se řadí k největším francouzským agenturám.

Z Prahy, kde má agentura na dvě desítky zaměstnanců, se formou hubu řídí pobočky v Maďarsku, Rumunsku a zčásti v Bulharsku. Kreativu ale agentura většinou outsourcuje u kreativců v síti, aktuálně navázala spolupráci s Tomášem Rorečkem, dlouholetým kreativním ředitelem AG Geronimo, který nastoupí jako ideamaker. Česká pobočka také vytvořila jakési joint-venture se zlínskou digitální agenturou Pria a aktuálně se podílí na kampaních pro svého největšího místního klienta, firmu Shell (soutěž o Lego panáčky na pumpách nebo turné po obchodních domech s formulí 1, Shell v ČR dále využívá třeba JWT nebo Proximity), Danone nebo Yves Rocher.





Oslava třiceti let agentury Altavia proběhla v pařížském divadle Le Trianon, během večera vystoupil i její CEO Raphael Palti, který agenturu v roce 1983 založil.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.