Hravé léto s Coca-Colou a O2

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na toto léto připravila Coca-Cola obměnu loňské letní promoce a pod názvem „Poděl se o Coca-Colu, poděl se o volání“ bude rozdávat balíček volných minut volání ze sítě O2 do libovolné sítě v ČR. Pět minut získá ten, kdo si koupí půllitrovku Coca-Coly, Coca-Coly Zero, případně Coca-Coly light. Dalších pět minut někdo s předplacenou O2 kartou, koho výherce obdaruje. Společně se tak podělí o 10 volných minut volání. Vyhrává každý a vždy. Akce začíná 1. 7. a končí 31. 8.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.