Hello sází na retro

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Linea Nivnice, která produkuje hlavně ovocné šťávy, nápoje, sirupy a dětské přesnídávky Hello, připravuje pro letní sezonu dva nové produkty, které by měly rozšířit spektrum chutí nealko nápojů o exotické i retro novinky. V prvním případě jde o sirupy s inspirativními příchutěmi zázvoru, javorového sirupu a skořice. Ve druhém případě oživuje firma známý název Ovocit a přidává k němu retro vizuály, které ocení hlavně ti dříve narození, pro něž byl Ovocit vpravdě nápojem první (a často i jediné) volby.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.