Francouzi chtějí duo Wolfberg

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České režijní duo Wolfberg, které tvoří režisér Jan Kalvoda a hudební skladatel Přemek Ponáhlý, začala na francouzském trhu zastupovat francouzská produkce Troublemakers. „Za Savage jsme se s Troublemakers dohodli, že některé projekty na francouzském trhu bude dělat duo Wolfberg s nimi. Jinak je nadále zastupujeme globálně my,“ uvedla pro M&M Klára Králíčková, která stojí v čele produkce Savage, jež oba režiséry nabízí. Dvojice začala pod názvem Wolfberg fungovat v roce 2008. Pozornost si získala novátorským využíváním kamerových efektů, kombinujících hereckou akci se stop-motion animací.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.