Ford spouští silnou kampaň

10. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ford Motor Company startuje od tohoto týdne intenzivní mediální kampaň, propagující nové nižší ceny především klíčových modelů Fiesta a Focus, ale v menší míře také modelů Ka a B-Max. Souběžně probíhá také mediální kampaň na Ford Mondeo. Obě kampaně zpracovaly agentury Wunderman, Ogilvy a Mindshare, tvořící dohromady tzv. Blue Team. Stěžejní kampaň začíná v pondělí 10. června a zaměří se především na deníky vydavatelství Mafra, na ekonomické magazíny a v případě modelů Ka a Fiesta také na magazíny pro ženy. On-line část kampaně poběží do konce června na nejnavštěvovanějších českých serverech. Motto kampaně zní „Vaší ozdobou je úsměv, nám sluší bohatá výbava a nové nižší ceny!“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení