Chevrolet se vrátil do OOH

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Chevrolet, patřící do korporace General Motors, rozjíždí 17. června hlavní vlnu své evropské kampaně Chevrolet Captiva Life Test na nový model vozu Captiva. Její stěžejní část se odehraje na YouTube v rámci strategického partnerství s Googlem. Kampaň běží i v České republice, kde má plánování a nákup médií na starosti mediální agentura Carat. Outdoorová kampaň na podporu nového vozu využívá formáty bigboardů a doublebigboardů. Značka Chevrolet se tak po delší pauze vrátila na venkovní plochy. Druhým podpůrným médiem je on-line s využitím speciálních formátů na webech o autech a v lifestylu pro muže. (Více na str. 16)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.