Český Mondelez mění region

3. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Obalové firmy by měly zbystřit pozornost. Mezinárodní potravinářský gigant Kraft Foods, který se přejmenoval na MondelÄôz International, změní do dvou let své jméno také na obalech všech svých výrobků. Mondelez globálně prověřuje také své agentury, tyto změny se však na českém trhu projeví pravděpodobně až příští rok.

Mondelez Czech Republic byl po reorganizaci společnosti přičleněn spolu s šestnácti dalšími středoevropskými a východoevropskými pobočkami k MondelÄôz Europe, evropské organizaci společnosti MondelÄôz International. Stane se součástí geografické oblasti střední Evropa sever, která zahrnuje trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Pobaltí. Tuto oblast bude řídit Peter Mueller, generální ředitel české a slovenské dceřiné společnosti, který byl do funkce jmenován loni a kromě nové funkce oblastního ředitele bude mít nadále na starosti i českou a slovenskou firmu.

Jedinou výraznější změnou je to, že doteď sedělo regionální vedení ve Vídni a nově bude sídlit v Curychu. Nic se nemění na tom, že každá značka má svého brand manažera a propaguje se zvlášť,“ říká Jiřina Sunkovská, jež se stará firmě Mondelez o PR.

Mondelez začal hýbat i se svými agenturami. Konkrétně agentura Wieden & Kennedy vystřídala globálně dosavadní síť JWT v komunikaci značky Halls. Tyto změny se však na českém trhu v letošním rocepravděpodobně neprojeví. „Oficiálně jsme zatím řádnou informaci o změně neobdrželi, do konce roku vše běží normálně,“ uvádějí zástupci agentury JWT Praha.


Peter Mueller bude nově řídit geografickou oblast střední Evropa sever.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení