Česká televize se stala přidruženým členem SPIRu

3. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Česká televize se od dubna stala přidruženým členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) a poprvé se samostatně objevila ve výstupech Netmonitoru jako provozovatel. V žebříčku provozovatelů se umístila na 14. pozici s celkovou návštěvností 14 mil. reálných uživatelů. Do konce loňského roku ČT při prodeji on-line reklamy zastupovalo mediální zastoupení Goldbach. To už ale nemá exkluzivní smlouvu s ČT a veřejnoprávní televize si reklamu na internetu prodává sama.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.