Bronz z Cannes pro Y&R

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Agentura Young & Rubicam Prague získala na 60. ročníku největšího reklamního festivalu světa Cannes Lions bronzového lva za svou tiskovou kampaň pro značku Biolit. Y&R, která se letos podruhé za sebou stala držitelem titulu Agentura roku, tak v Cannes zopakovala svůj loňský úspěch. Před rokem tu totiž dostala stejnou cenu za práci pro dezinfekční prostředek Betadine. „Jasně, že z toho mám radost. Je fakt, že jsem čekal trochu víc. Ale to se nedá nic dělat. Člověk aspoň vidí, že se musí pořád snažit,“ řekl k tomu v Cannes kreativní ředitel agentury Jaime Man- delbaum. Práce agentur Leagas Delaney, Fleishman-Hillard a Starcom MediaVest se probojovaly do užších nominací, ale bez zisku cen. Ani tři dvojice mladých kreativců, které zastupovaly českou reklamu v soutěži Young Lions, si na žádnou trofej nesáhly.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.