Druhého dubna odstartuje nová kampaň Škody Auto, zaměřená na modely Fabia a Roomster. Její nasazení se časově kryje s mistrovstvím světa v ledním hokeji, proto i kampaň ve své první fázi využívá hokejovou tematiku s motivem „vítězství“. Děje se tak v televizních i rozhlasových spotech, tiskové inzerci, outdooru, POS a v dalších mediálních kanálech. Kampaň se pojí i s jarní akční nabídkou Champion. S tou přišla automobilka mj. na oslavu dvacátého výročí svého působení v roli hlavního partnera šampionátu v ledním hokeji, které jí vyneslo zápis do Guinnessovy knihy rekordů. „V kampani si hrajeme s motivem, že šampioni skórují hned čtyřikrát. Jinými slovy, přinášíme zákazníkům čtyři dobré důvody pro nákup vozu Škoda z edice Champion: turbomotor, nízkou spotřebu, extra výbavu a výhodnou cenu,“ uvedl Vítězslav Pelc z komunikace Škody. Kreativu kampaně měla na starost Leagas Delaney Praha, média tradičně zajistil Mediacom. Kampaň startuje 2. 4. 2012, a to včetně TV spotů. Doba trvání akční nabídky není prozatím časově omezena.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).