Škoda fandí hokeji a uvádí nabídku Champion

2. 4. 2012 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Druhého dubna odstartuje nová kampaň Škody Auto, zaměřená na modely Fabia a Roomster. Její nasazení se časově kryje s mistrovstvím světa v ledním hokeji, proto i kampaň ve své první fázi využívá hokejovou tematiku s motivem „vítězství“. Děje se tak v televizních i rozhlasových spotech, tiskové inzerci, outdooru, POS a v dalších mediálních kanálech. Kampaň se pojí i s jarní akční nabídkou Champion. S tou přišla automobilka mj. na oslavu dvacátého výročí svého působení v roli hlavního partnera šampionátu v ledním hokeji, které jí vyneslo zápis do Guinnessovy knihy rekordů. „V kampani si hrajeme s motivem, že šampioni skórují hned čtyřikrát. Jinými slovy, přinášíme zákazníkům čtyři dobré důvody pro nákup vozu Škoda z edice Champion: turbomotor, nízkou spotřebu, extra výbavu a výhodnou cenu,“ uvedl Vítězslav Pelc z komunikace Škody. Kreativu kampaně měla na starost Leagas Delaney Praha, média tradičně zajistil Mediacom. Kampaň startuje 2. 4. 2012, a to včetně TV spotů. Doba trvání akční nabídky není prozatím časově omezena.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.