Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Škoda paroduje YouTube

Redakce MAM26. 3. 201228. 6. 2019

Škoda Auto vynalezla nové sociální médium. Alespoň to slibuje ve videích na svých facebookových stránkách, kde inženýr jménem Klemens Laurin a jeho kolegové v laboratořích automobilky pracují na vývoji “NCT”, tedy “New communication tool”. Ve skutečnosti se jedná o model Škoda Citigo, který nová kampaň představí právě jako komunikační nástroj a sociální médium pro “skutečný svět”. Na rozdíl od Facebooku slouží hlavně k osobním setkáním. Podle Rolfa Schumanna, ředitele marketingové komunikace Škody (na snímku), má kampaň ironizovat svět sociálních médií. Osm verzí nových spotů od Leagas Delaney se objeví koncem dubna, v Česku mají být některé z nich nasazeny letos v květnu. Doplní je další komunikační materiály pro importéry. Značka od března také spolupracuje s DJ Tie¨sto, který pro ni natočil videoklip “What Can We Do (A Deeper Love)”. Ten je spojený i se zmíněnou kampaní na Facebooku “Tiesto & the Engineer”. Digitální kočku z jednoho z nejsledovanějších videí na YouTube “Nyan Cat” v jednom z nich předělá inženýr do zelené barvy Škodovky a přidá k ní turbo pohon.

×

Volkswagen uzdravuje

Starší článek

Výběr on-line kampaní z Velké Británie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Clever Minds

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Rozšířená realita: v Metropolitním muzeu ožívají obrazy i sochy

„Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku…
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více