Škoda paroduje YouTube
Škoda Auto vynalezla nové sociální médium. Alespoň to slibuje ve videích na svých facebookových stránkách, kde inženýr jménem Klemens Laurin a jeho kolegové v laboratořích automobilky pracují na vývoji “NCT”, tedy “New communication tool”. Ve skutečnosti se jedná o model Škoda Citigo, který nová kampaň představí právě jako komunikační nástroj a sociální médium pro “skutečný svět”. Na rozdíl od Facebooku slouží hlavně k osobním setkáním. Podle Rolfa Schumanna, ředitele marketingové komunikace Škody (na snímku), má kampaň ironizovat svět sociálních médií. Osm verzí nových spotů od Leagas Delaney se objeví koncem dubna, v Česku mají být některé z nich nasazeny letos v květnu. Doplní je další komunikační materiály pro importéry. Značka od března také spolupracuje s DJ Tie¨sto, který pro ni natočil videoklip “What Can We Do (A Deeper Love)”. Ten je spojený i se zmíněnou kampaní na Facebooku “Tiesto & the Engineer”. Digitální kočku z jednoho z nejsledovanějších videí na YouTube “Nyan Cat” v jednom z nich předělá inženýr do zelené barvy Škodovky a přidá k ní turbo pohon.