Zuno Bank startuje ATL

1. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetová banka skupiny RaiffeisenZuno Bank – dnes spouští nadlinkovou komunikaci, a to v televizi, tisku a outdooru. Podle Evy Takáčové, expertky na nadlinkovou komunikaci Zuno Bank, je cílem kampaně banku nejdříve představit, souběžně však banka spustí i produktovou část, v níž láká klienty na výhodný úrok při šestiměsíčním vkladu. Protože se chtěla banka odlišit, používá poněkud úderný slovník. „Možná jsme zvolili trochu ostřejší výrazy, ale je to myšleno pozitivně,“ vysvětluje Takáčová. V oblasti kreativy spolupracuje Zuno s českou a slovenskou Saatchi & Saatchi (Více na str. 15).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.