Internetová banka skupiny Raiffeisen – Zuno Bank – dnes spouští nadlinkovou komunikaci, a to v televizi, tisku a outdooru. Podle Evy Takáčové, expertky na nadlinkovou komunikaci Zuno Bank, je cílem kampaně banku nejdříve představit, souběžně však banka spustí i produktovou část, v níž láká klienty na výhodný úrok při šestiměsíčním vkladu. Protože se chtěla banka odlišit, používá poněkud úderný slovník. „Možná jsme zvolili trochu ostřejší výrazy, ale je to myšleno pozitivně,“ vysvětluje Takáčová. V oblasti kreativy spolupracuje Zuno s českou a slovenskou Saatchi & Saatchi (Více na str. 15).
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).