POROTA
Jakub Macura, AG Geronimo, acount manažer
Kreativci si udělali prázdniny asi s předstihem…. Zajímavé nápady nejspíš zůstaly někde na pláži. Škodovka je snad jedinou výjimkou.
Jana Karlachová, ING, research manažerka
Pohádkové Česko je nápadité, milé, cílí na rodiny s dětmi jako Škoda a před prázdninami jistě zaujalo cílovou skupinu.
Radek Škornička, Kofola, senior brand manažer
Z kreativních konceptů se mi nejvíce líbí Google, výrazný svojí jednoduchostí, čistotou a jednoznačný ve svém sdělení. Naopak už léta čekám, kdo dobře uchopí Alpu, která by mohla být, díky své historii a známosti, megabrandem.
Oldřich Dostál, McCann Digital, CEO
Až na pár exemplářů jsou vizuály dobré, ve většině případů jsou ale degradovány příliš klientskomarketingovým nejednoznačným copywritingem. Stále platí, že výjimka potvrzuje pravidlo.
Petr Bucha, TBWA/Praha, creative director
Alpa, AXA, MadApple a Yo mě mrzí. Zde by šly udělat lepší a přitom pro produkty „konkrétnější“ reklamy přece!