TISK / ČERVEN 2011

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

null

POROTA

Jakub Macura, AG Geronimo, acount manažer

Kreativci si udělali prázdniny asi s předstihem…. Zajímavé nápady nejspíš zůstaly někde na pláži. Škodovka je snad jedinou výjimkou.

Jana Karlachová, ING, research manažerka

Pohádkové Česko je nápadité, milé, cílí na rodiny s dětmi jako Škoda a před prázdninami jistě zaujalo cílovou skupinu.

Radek Škornička, Kofola, senior brand manažer

Z kreativních konceptů se mi nejvíce líbí Google, výrazný svojí jednoduchostí, čistotou a jednoznačný ve svém sdělení. Naopak už léta čekám, kdo dobře uchopí Alpu, která by mohla být, díky své historii a známosti, megabrandem.

Oldřich Dostál, McCann Digital, CEO

Až na pár exemplářů jsou vizuály dobré, ve většině případů jsou ale degradovány příliš klientskomarketingovým nejednoznačným copywritingem. Stále platí, že výjimka potvrzuje pravidlo.

Petr Bucha, TBWA/Praha, creative director

Alpa, AXA, MadApple a Yo mě mrzí. Zde by šly udělat lepší a přitom pro produkty „konkrétnější“ reklamy přece!

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.