Televize zdraží reklamu už na podzim

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kromě Prima Group zdražují na podzim reklamu částečně i TV Barrandov a At Media, příští rok plánují navýšení cen všechny stanice včetně ČT2 a ČT4. Mediální agentury jsou nespokojené s tím, že u Primy ke zdražení dochází dodatečně i přes uzavřené roční smlouvy. Od září zdraží reklamu i TV Barrandov, ale pouze u animovaného pásma pohádek pro děti Animáček, průměrně půjde o nárůst minimálně o 20 %. Optimalizaci ceníku reklam chystá od října i společnost At Media, navýšení cen u balíčků atmax a atadults by nemělo překročit hranici 10 %, jak uvedl ředitel At Media Petr Majerik. Naopak u pěti balíčků, které cílí na úžeji vyprofilované cílové skupiny, dochází ke snížení ceny o 3 až 16 %. Příští rok by pak k většímu zdražení mělo dojít i u televize Barrandov, která se chce cenově přiblížit větším hráčům na trhu. „Zdražení reklamy na TV Barrandov půjde v souladu se zvyšujícím se share a rostoucí image televize,“ říká Ivan Hyžák, ředitel Media Master. Zdražení reklamního prostoru plánují po nové roce i komerční stanice Nova a Prima. „Situace se nicméně může dramaticky změnit v případě nové recese a příchodu další vlny krácení marketingových rozpočtů a můžeme být v průběhu příštího roku svědky dalšího poklesu cen,“ myslí si ředitel agentury Mindshare Jiří Vítek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.