Stajnberger a Štuk na Golden Drum

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V porotě 18. ročníku festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži budou dva čeští zástupci – Dejan Stajnberger (VCCP) (foto vlevo) a Andrej Štuk (Mark BBDO). V úterý 30. srpna má uzávěrku jak hlavní soutěž, tak soutěž o nejkreativnější plakát Piran Portorož Poster Award, určená kreativcům mladším třiceti let ze zemí takzvané nové Evropy. Letošní ročník mezinárodního festivalu (5.-8. 10. 2011) se ve své soutěži nově zaměří pouze na práce ze zemí tzv. nové Evropy, tedy hlavně CEE včetně zemí bývalého Sovětského svazu. Vrací se tak ke svým kořenům. Vloni na festivalu uspěly dvě české agentury – Bison & Rose za projekt Absurdita roku, jehož partnerem jsou Hospodářské noviny, a Leo Burnett za „Samsung Orchestra“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.