V porotě 18. ročníku festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži budou dva čeští zástupci – Dejan Stajnberger (VCCP) (foto vlevo) a Andrej Štuk (Mark BBDO). V úterý 30. srpna má uzávěrku jak hlavní soutěž, tak soutěž o nejkreativnější plakát Piran Portorož Poster Award, určená kreativcům mladším třiceti let ze zemí takzvané nové Evropy. Letošní ročník mezinárodního festivalu (5.-8. 10. 2011) se ve své soutěži nově zaměří pouze na práce ze zemí tzv. nové Evropy, tedy hlavně CEE včetně zemí bývalého Sovětského svazu. Vrací se tak ke svým kořenům. Vloni na festivalu uspěly dvě české agentury – Bison & Rose za projekt Absurdita roku, jehož partnerem jsou Hospodářské noviny, a Leo Burnett za „Samsung Orchestra“.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).