Sledovanost Novy v červenci klesla

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televizní stanice Nova si sice stále udržuje svůj dominantní podíl, avšak v měsíci červenci 2011 dosáhla svého měsíčního minima, v letošním roce spadla poprvé pod hranici 28 % v cílové skupině 15+ (reklamu prodává na cílovou skupinu 15-54). Také Prima zaznamenala výrazný propad o téměř 1,5 % na 16,4 %, což je nejnižší hodnota od června roku 2010. Podíl ČT1 zastavil podruhé od počátku roku pokles, přesto však překročení 15% hranice znamená čtvrtý nejhorší výsledek stanice v její historii. TV Barrandov se svým podílem 5,6 % dosáhla rekordního maxima a tím i hned čtvrtého místa těsně před Nova Cinema (s podílem 5,46 %). Podíl ČT2 od dubna pokračuje stále v růstu, letos poprvé překročil hranici 5 %. ČT4 zejména díky vysílání přímých přenosů z etapového závodu profesionálních cyklistů Tour de France posílila na 3,3 % a zpravodajská stanice ČT24 vykazuje mírný propad. Poprvé v měsíční sledovanosti překročil 1 % nový televizní program Prima Love, s 3,6 % je stabilní Prima Cool. Vyplývá to z měření ATO – Mediaresearch.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.