Televizní stanice Nova si sice stále udržuje svůj dominantní podíl, avšak v měsíci červenci 2011 dosáhla svého měsíčního minima, v letošním roce spadla poprvé pod hranici 28 % v cílové skupině 15+ (reklamu prodává na cílovou skupinu 15-54). Také Prima zaznamenala výrazný propad o téměř 1,5 % na 16,4 %, což je nejnižší hodnota od června roku 2010. Podíl ČT1 zastavil podruhé od počátku roku pokles, přesto však překročení 15% hranice znamená čtvrtý nejhorší výsledek stanice v její historii. TV Barrandov se svým podílem 5,6 % dosáhla rekordního maxima a tím i hned čtvrtého místa těsně před Nova Cinema (s podílem 5,46 %). Podíl ČT2 od dubna pokračuje stále v růstu, letos poprvé překročil hranici 5 %. ČT4 zejména díky vysílání přímých přenosů z etapového závodu profesionálních cyklistů Tour de France posílila na 3,3 % a zpravodajská stanice ČT24 vykazuje mírný propad. Poprvé v měsíční sledovanosti překročil 1 % nový televizní program Prima Love, s 3,6 % je stabilní Prima Cool. Vyplývá to z měření ATO – Mediaresearch.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).