Škoda pozměnila nové logo

1. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto lehce upravila vzhled svého nového loga, které poprvé představila začátkem letošního března. Minulý týden na to upozornily Novinky.cz s odvoláním na interní časopis automobilky nazvaný Škoda Mobil. V něm Škoda zdůvodňovala úpravu loga snahou docílit výraznější vizuální dojem a „použitelností na tmavém pozadí“ (viz snímek – vlevo původní verze nového loga, vpravo nově upravená). Nová varianta loga se bude používat v tištěných materiálech a na internetu, na oděvu zaměstnanců se měnit nebude.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.