Po Kofole začne Mall.cz prodávat drogerii

1. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nákupní galerie Mall.cz zavádí do svého sortimentu novou kategorii – tentokrát tzv. těžkou drogerii, jako jsou prací prášky nebo aviváže. Novinka bude podpořena i televizní kampaní, kdy bude reklama na gelové kapsle Ariel lákat na výhodné ceny a dopravu zdarma na Mall.cz. Kampaň v televizi poběží od 1. do 14. srpna. V únoru testovala prodej přes Mall.cz také Kofola, podle marketingového ředitele Kofoly Jiřího Vlasáka byl o balení Kofoly zájem i přes vyšší cenu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.