Originální dárek neurazí
Jakousi zkouškou ohněm je pro český trh reklamních a dárkových předmětů již tradičně soutěž Hvězda 3D reklamy. Náročná porota stále více lační po nových produktech.
Překapávaná káva na hory
V zatím posledním, 11. ročníku k nejúspěšnějším účastníkům z tohoto hlediska patřila agentura Originální. Její “originální káva Lidé a Země”, využitá v kampani stejnojmenného magazínu, nejenže vyhrála ve dvou kategoriích, ale získala od poroty i jednu z hlavních cen – Inovace roku. Ačkoliv o dobrou kávu jde především, to, čím se katapultovala do 3D hvězdných výšin, je obal. Tím je nepropustný sáček s efektním a zároveň účelným designem, který má uvnitř instalovanou překapávací fázi. Na celosvětový trh jej uvedla dánská společnost Coffeebrewer Nordic pod názvem Grower’s Cup a pro čtenáře časopisu Lidé a Země kolekce káv v těchto sáčcích znamená možnost připravit si osvěžující překapávanou kávu bez přístroje i v terénu. Stačí nalít horkou vodu, uzavřít a po několika minutách si dopřát potěšení třeba v horách před stanem při východu slunce.
Fenomén energy drinků
Energy drink je fenomén a trh 3D reklamy k němu nemůže zůstat lhostejným. Od roku 1998 spotřeba nápojů tohoto druhu vzrostla pětinásobně. Energy drinky jsou doslova “in” hlavně pro velmi mladé lidi, ačkoliv ti by je měli popíjet spíše výjimečně. Láká je nejen obsah, ale také atraktivní obaly, názvy, reklama na tyto výrobky i styl života, který je s nimi spojen. Balení, která nabízí společnost Originální, jsou v decentních objemech a darovaná jednotlivě dokonale splňují onen element výjimečnosti. Škála od ledové kávy, ryze vitaminových nápojů přes kofeinové s vitaminem B a s taurinem, povzbuzujícím činnost mozku zlepšením nervových vzruchů, až po ISO nápoje pro sportovce, navíc v efektních, designově vycizelovaných obalech, to jsou dárkové předměty pro letní čas. Určitě bez alkoholu, či dokonce drog, ale třeba s reklamní vodou opatřenou stejným reklamním sdělením jako energy drink pro podporu povědomí o dárci, ale též pitného režimu.
Ta houba roste
Slisované ručníky a další textilie do tvarů lahví, zvířátek a dalších firemních symbolů se staly velmi oblíbenými reklamními předměty a dárky. Podobný “osud” může potkat houbičky z běžného molitanu, ale stlačeného speciální technologií do minimální velikosti. Tato novinka ve více variacích obdarovanému po ponoření do vody doslova vyroste před očima a lze ji pak používat jako běžnou mycí houbu třeba na nádobí.
Být originální není snadné, ale vždy se to vyplatí.