Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Originální dárek neurazí

Redakce MAM29. 8. 20112. 7. 2019

Jakousi zkouškou ohněm je pro český trh reklamních a dárkových předmětů již tradičně soutěž Hvězda 3D reklamy. Náročná porota stále více lační po nových produktech.

Překapávaná káva na hory

V zatím posledním, 11. ročníku k nejúspěšnějším účastníkům z tohoto hlediska patřila agentura Originální. Její “originální káva Lidé a Země”, využitá v kampani stejnojmenného magazínu, nejenže vyhrála ve dvou kategoriích, ale získala od poroty i jednu z hlavních cen – Inovace roku. Ačkoliv o dobrou kávu jde především, to, čím se katapultovala do 3D hvězdných výšin, je obal. Tím je nepropustný sáček s efektním a zároveň účelným designem, který má uvnitř instalovanou překapávací fázi. Na celosvětový trh jej uvedla dánská společnost Coffeebrewer Nordic pod názvem Grower’s Cup a pro čtenáře časopisu Lidé a Země kolekce káv v těchto sáčcích znamená možnost připravit si osvěžující překapávanou kávu bez přístroje i v terénu. Stačí nalít horkou vodu, uzavřít a po několika minutách si dopřát potěšení třeba v horách před stanem při východu slunce.

Fenomén energy drinků

Energy drink je fenomén a trh 3D reklamy k němu nemůže zůstat lhostejným. Od roku 1998 spotřeba nápojů tohoto druhu vzrostla pětinásobně. Energy drinky jsou doslova “in” hlavně pro velmi mladé lidi, ačkoliv ti by je měli popíjet spíše výjimečně. Láká je nejen obsah, ale také atraktivní obaly, názvy, reklama na tyto výrobky i styl života, který je s nimi spojen. Balení, která nabízí společnost Originální, jsou v decentních objemech a darovaná jednotlivě dokonale splňují onen element výjimečnosti. Škála od ledové kávy, ryze vitaminových nápojů přes kofeinové s vitaminem B a s taurinem, povzbuzujícím činnost mozku zlepšením nervových vzruchů, až po ISO nápoje pro sportovce, navíc v efektních, designově vycizelovaných obalech, to jsou dárkové předměty pro letní čas. Určitě bez alkoholu, či dokonce drog, ale třeba s reklamní vodou opatřenou stejným reklamním sdělením jako energy drink pro podporu povědomí o dárci, ale též pitného režimu.

Ta houba roste

Slisované ručníky a další textilie do tvarů lahví, zvířátek a dalších firemních symbolů se staly velmi oblíbenými reklamními předměty a dárky. Podobný “osud” může potkat houbičky z běžného molitanu, ale stlačeného speciální technologií do minimální velikosti. Tato novinka ve více variacích obdarovanému po ponoření do vody doslova vyroste před očima a lze ji pak používat jako běžnou mycí houbu třeba na nádobí.

Být originální není snadné, ale vždy se to vyplatí.

×

Poslední prázdninový týden nasadí TV Nova Diskopříběh a další “nestárnoucí” české filmy

Starší článek

V prodejnách Vodafonu naleznou zákazníci kousek lesa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pixabay.com

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Billa chce lidem radit, jak mají jíst. Využije nutriční terapeutkou Havlínovou

Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Podpora pro české přírodní produkty. Agentura Havas hlásí nové klienty

Havas Prague hlásí dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým Smyssly,…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více