Operátoři promují, lákají zákazníky i obchodníky

1. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Mobilní operátoři spouštějí během léta akce určené jak zákazníkům, tak jejich obchodním partnerům. T-Mobile připravil akci pro obchodníky na službu mplatba, Vodafone chystá nový koncept tarifů a Telefónica O2 vypsala soutěž o nejlepší tweet. Noví obchodníci T-Mobilu si mohou vybrat slevu z ceníku mplatby, třicetiprocentní slevu na reklamní služby nebo technickou podporu za zvýhodněnou cenu. Vodafone chce tento týden představit svůj nový koncept tarifů pro zákazníky, opět spojený s marketingovou podporou. O2 připravilo soutěž o možnost otestovat čtyři smartphony od Samsungu. Na týden zdarma je získá sedm uživatelů, kteří do 4. srpna pošlou nejlepší tweet o svých zážitcích se smartphonem a internetem v mobilu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.