Mobilní operátoři spouštějí během léta akce určené jak zákazníkům, tak jejich obchodním partnerům. T-Mobile připravil akci pro obchodníky na službu mplatba, Vodafone chystá nový koncept tarifů a Telefónica O2 vypsala soutěž o nejlepší tweet. Noví obchodníci T-Mobilu si mohou vybrat slevu z ceníku mplatby, třicetiprocentní slevu na reklamní služby nebo technickou podporu za zvýhodněnou cenu. Vodafone chce tento týden představit svůj nový koncept tarifů pro zákazníky, opět spojený s marketingovou podporou. O2 připravilo soutěž o možnost otestovat čtyři smartphony od Samsungu. Na týden zdarma je získá sedm uživatelů, kteří do 4. srpna pošlou nejlepší tweet o svých zážitcích se smartphonem a internetem v mobilu.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?