Od září by se měla na internetu objevit svérázná reklamní parafráze na české „nemocniční“ seriály, v níž se ale nebudou léčit lidé, nýbrž iPhony. Kampaň bude propagovat službu iPhone Doctor, nabízející opravy iPhonů a podobných přístrojů. Připravuje ji agentura WMC/Grey, produkci zajišťuje společnost Boogie Films. V reálném prostředí berounské nemocnice (na snímku) tak vznikají on-line reklamy, které by měly vypadat jako díl klasického lékařského seriálu a v nichž také hrají herci známí z těchto děl. „Krédem kampaně je, že iPhone je přítel, kterého nechceme nechat zemřít,“ říká Filip Kukla, kreativní ředitel WMC/Grey, která tuto kampaň připravuje. Reklamy se objeví pouze na internetu, kde poběží na sociálních sítích a na videoportálech. Agentura navíc plánuje přihlásit tuto reklamu na letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy Golden Drum ve slovinské Portoroži.
Produkce Boogie Films na sebe letos upozornila už jednou podobnou parafrází, a sice mystifikační kampaní na fiktivní deodoranty Boo, kterou natočil režisér Karel Janák. Reklamní spot, v němž v hlavní roli vystupoval Jiří Mádl a v jedné z menších se objevil Jan Antonín Duchoslav, ve skutečnosti propagoval služby samotné produkce.