Nový seriál? Nemocnice pro iPhony

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od září by se měla na internetu objevit svérázná reklamní parafráze na české „nemocniční“ seriály, v níž se ale nebudou léčit lidé, nýbrž iPhony. Kampaň bude propagovat službu iPhone Doctor, nabízející opravy iPhonů a podobných přístrojů. Připravuje ji agentura WMC/Grey, produkci zajišťuje společnost Boogie Films. V reálném prostředí berounské nemocnice (na snímku) tak vznikají on-line reklamy, které by měly vypadat jako díl klasického lékařského seriálu a v nichž také hrají herci známí z těchto děl. „Krédem kampaně je, že iPhone je přítel, kterého nechceme nechat zemřít,“ říká Filip Kukla, kreativní ředitel WMC/Grey, která tuto kampaň připravuje. Reklamy se objeví pouze na internetu, kde poběží na sociálních sítích a na videoportálech. Agentura navíc plánuje přihlásit tuto reklamu na letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy Golden Drum ve slovinské Portoroži.

Produkce Boogie Films na sebe letos upozornila už jednou podobnou parafrází, a sice mystifikační kampaní na fiktivní deodoranty Boo, kterou natočil režisér Karel Janák. Reklamní spot, v němž v hlavní roli vystupoval Jiří Mádl a v jedné z menších se objevil Jan Antonín Duchoslav, ve skutečnosti propagoval služby samotné produkce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.