Mark/BBDO chystá kampaň pro první hraný seriál české HBO

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Placený filmový a televizní kanál HBO si vybral agenturu Mark/BBDO na vytvoření kampaně k seriálu Terapie. Ten vychází z námětu izraelské předlohy a je prvním hraným seriálem realizovaným v produkci HBO Česká republika, v hlavní roli s Karlem Rodenem. Mark/BBDO připravuje společně s partnerskou agenturou 2Fresh pro tento projekt internetovou kampaň, která má během podzimu seriál představit, a také i vtahovat diváky do děje. Pětačtyřicetidílný seriál by se měl začít vysílat letos v říjnu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.