Kotva chystá kampaň s Comtechem

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou podzimní image kampaň pro pražský obchodní dům Kotva připraví agentura Comtech. M&M to potvrdila marketingová ředitelka Kotvy Petra Kuklová. Kampaň by měla odstartovat v říjnu, poběží hlavně v outdooru (billboardy, citylighty) a na internetu, zvažována je i tisková inzerce. Cílem kampaně je odlišit obchodní dům Kotva jako typicky český obchodní dům, který dodržuje české zvyky a tradice. Jednou z jeho předvánočních aktivit by proto letos měla být i podpora hnutí Anti-Santa, které před pěti lety iniciovalo sdružení reklamních textařů Creative Copywriters Club. Prezidentem sdružení je současný kreativní ředitel Comtechu Petr Vlasák. Kotva v současnosti nespolupracuje pouze s Comtechem, podle Kuklové využívá služeb více agentur i freelancerů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení