Novou podzimní image kampaň pro pražský obchodní dům Kotva připraví agentura Comtech. M&M to potvrdila marketingová ředitelka Kotvy Petra Kuklová. Kampaň by měla odstartovat v říjnu, poběží hlavně v outdooru (billboardy, citylighty) a na internetu, zvažována je i tisková inzerce. Cílem kampaně je odlišit obchodní dům Kotva jako typicky český obchodní dům, který dodržuje české zvyky a tradice. Jednou z jeho předvánočních aktivit by proto letos měla být i podpora hnutí Anti-Santa, které před pěti lety iniciovalo sdružení reklamních textařů Creative Copywriters Club. Prezidentem sdružení je současný kreativní ředitel Comtechu Petr Vlasák. Kotva v současnosti nespolupracuje pouze s Comtechem, podle Kuklové využívá služeb více agentur i freelancerů.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.