Zástupce licencí Kidz Entertainment změnil název na Ink, aby zdůraznil, že nenabízí již jen témata cílená na děti. Mezi novými licencemi, které společnost zastupuje i na českém trhu, jsou např. Muži v černém a Star Wars, obojí ve 3D. Premiéra ságy je očekávána na únor 2012, v dalších letech má přijít do kin postupně šest filmů hvězdné série Mezi globální partnery, kteří chystají tematické kampaně, již nyní patří např. Adidas. Ink zastupuje také Šmouly ve 3D, film jde do kin již v srpnu a kampaně s ním chystá jak Falcon a Bonton, tak McDonald’s. Česká pobočka Ink prochází zároveň vnitřní změnou struktury. Z firmy odešla dosavadní ředitelka Vlasta Vyhnánková. Ta nově působí ve společnosti Fajn svět, která vlastní síť prodejen Bontonland. Ink vede Olga Machačová.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).