Kidz Entertainment nejen pro děti – mění se na Ink

1. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zástupce licencí Kidz Entertainment změnil název na Ink, aby zdůraznil, že nenabízí již jen témata cílená na děti. Mezi novými licencemi, které společnost zastupuje i na českém trhu, jsou např. Muži v černém a Star Wars, obojí ve 3D. Premiéra ságy je očekávána na únor 2012, v dalších letech má přijít do kin postupně šest filmů hvězdné série Mezi globální partnery, kteří chystají tematické kampaně, již nyní patří např. Adidas. Ink zastupuje také Šmouly ve 3D, film jde do kin již v srpnu a kampaně s ním chystá jak Falcon a Bonton, tak McDonald’s. Česká pobočka Ink prochází zároveň vnitřní změnou struktury. Z firmy odešla dosavadní ředitelka Vlasta Vyhnánková. Ta nově působí ve společnosti Fajn svět, která vlastní síť prodejen Bontonland. Ink vede Olga Machačová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.