Ford nabízí českého Podlahu Evropě

8. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kutilská kampaň Zlatý ručičky na Ford Focus s Přemkem Podlahou v Česku už skončila, přesto se s ní Češi ještě setkají. O projekt projevila zájem Česká televize, která z něj vytvoří pořad o automobilovém kutilství. Kampaň a její výsledky zaujala evropskou centrálu Fordu natolik, že ji nabídla k adaptování všem evropským zemím.

Všech šest natočených videí s autokutily odvysílá ČT v Dobrém ránu se studiovými komentáři Podlahy. Nejedná se přitom čistě o inzertní nasazení, byť videa doprovodí reklamní spoty Fordu Focus. „Reklama se tedy stane pořadem,“ říká Richard Stiebitz, kreativní ředitel agentury Wunderman, s tím, že si nepamatuje, že by se to české reklamě už někdy stalo.

Centrála Fordu o kampaň jevila zájem od začátku – dostala na základě interní soutěže větší rozpočet, nyní ji nabídla spolu s dalšími čtyřmi kampaněmi evropským zemím. „Jsou dvě možnosti, jak kampaň zpracovat v jiných zemích. Buď v zemi najdou podobnou postavu Podlahovi a vytvoří si vlastní verzi, nebo kampaň prostě adaptují,“ uvádí Ladislav Báča, ředitel Ogilvy Group. „V kampani by měl být zachován prvek amatérského vylepšování.“

 

Výsledky kampaně

Zasáhla 75 % on-line populace, centrálně nastavené cíle byly překročeny o 66 %. Videa zhlédlo 1,003 milionu lidí. 644 tisíc lidí vidělo některý z mediálních výstupů. Blog Zlaté ručičky navštívilo během kampaně 92 tis. lidí.

Zlaté ručičky je společná práce agentur Wunderman, Ogilvy & Mather a Mindshare, jež pro Ford společně vystupují jako Blue Team.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.