F&F vydává módní časopis pro děti do 15 let

1. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Módní značka F&F uvádí na trh dětský magazín, který má oslovit děti do 15 let. F&F tak pokračuje v profilaci značky jakožto módního brandu. Módní magazín pro dospělé uvedlo F&F poprvé letos na jaře nejprve v on-line verzi, v létě vyšla jeho první tištěná varianta. Dětský magazín bude rovněž dostupný v tištěné i on-line podobě. Pro čtenáře magazínu značka připravila soutěž o zájezd do Legolandu. Další tři výherci získají CD s podpisem teenagerovského idolu Justina Biebera. Výhrou pro všechny je pak 30% sleva na vybrané tepláky a mikiny.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.