Direct má novou BTL agenturu

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Direct Pojišťovna má novou agenturu na BTL, stala se jí agentura Underline. Potvrdila to Kateřina Krásová, tisková mluvčí Direct Pojišťovny. Underline tak naváže na práci agentury Ogilvy One, která byla stávajícím dodavatelem těchto služeb a pro pojišťovnu pracovala déle než rok a půl. Od nové agentury si pojišťovna slibuje posílení directmarketingových a CRM aktivit a jejich kreativní zpracování tak, aby se staly nepřehlédnutelnými. Důvodem, proč pojišťovna agenturu změnila, je to, že chce doručit svým zákazníkům sdělení zajímavěji.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.