Červencové GRPy rekordní

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ze letošní červenec tuzemské televizní stanice dodaly zadavatelům reklamy o 24 % více GRPs než vloni. Nejvíce meziročně navýšila počet GRPs Prima Group, o 41 %, za tím stojí téměř třetinové navýšení u kanálu TV Prima a trojnásobné navýšení u stanice Prima Cool. Také stanice skupiny Nova registrují meziroční celkem 10% nárůst, TV Nova o 5 %, Nova Cinema se dostala letos v červenci na dvojnásobný počet GRPs. Naopak snížení počtu GRPs je patrné u stanic České televize, v meziročním srovnání je to letos téměř o třetinu méně GRPs než minulý rok. Snížil se objem GRPs u kanálů ČT1 a ČT2 (33 % resp. 74 %) – tento pokles je dán vlivem finišujícího MS ve fotbale v červenci 2010, naopak k navýšení GRPs došlo letos u stanic ČT24 a ČT4 (na trojnásobek, resp. dvojnásobek loňského počtu). Také TV Barrandov se podařilo letos v červenci dosáhnout více jak dvojnásobku loňského GRPs.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.