Ze letošní červenec tuzemské televizní stanice dodaly zadavatelům reklamy o 24 % více GRPs než vloni. Nejvíce meziročně navýšila počet GRPs Prima Group, o 41 %, za tím stojí téměř třetinové navýšení u kanálu TV Prima a trojnásobné navýšení u stanice Prima Cool. Také stanice skupiny Nova registrují meziroční celkem 10% nárůst, TV Nova o 5 %, Nova Cinema se dostala letos v červenci na dvojnásobný počet GRPs. Naopak snížení počtu GRPs je patrné u stanic České televize, v meziročním srovnání je to letos téměř o třetinu méně GRPs než minulý rok. Snížil se objem GRPs u kanálů ČT1 a ČT2 (33 % resp. 74 %) – tento pokles je dán vlivem finišujícího MS ve fotbale v červenci 2010, naopak k navýšení GRPs došlo letos u stanic ČT24 a ČT4 (na trojnásobek, resp. dvojnásobek loňského počtu). Také TV Barrandov se podařilo letos v červenci dosáhnout více jak dvojnásobku loňského GRPs.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).